نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گرانقیمت‌ ترین 20 ساله ایتالیا در تیررس یوونتوس

گرانقیمت‌ ترین 20 ساله ایتالیا در تیررس یوونتوس

 

یوونتوس آماده است تا یکی از گرانقیمت‌ترین خریدهای داخلی خود را با انتقال فدریکو کیه‌زا از فیورنتینا به تورین انجام دهد.

 

بازی‌های خوب فدریکو کیه‌زا در رقابت‌های فصل گذشته سری آ و نمایش تحسین برانگیزش در دیدارهای اخیر تیم ملی ایتالیا این بازیکن را در آستانه خروج از فیورنتینا قرار داده است و یوونتوس نیز یکی از باشگاه‌هایی است که قصد با جذب این بازیکن جوان، روی او سرمایه‌گذاری کند.

 

روزنامه La Repubblica در شماره امروز خود با اشاره به عملکرد درخشان فدریکو کیه‌زا در فیورنتینا و تیم ملی ایتالیا، از مذاکره کارشناسان ترانسفرینگ باشگاه یوونتوس با این بازیکن برای حضور در یووه خبر داده است. کیه‌زا که فاقد مدیربرنامه‌ است اما همه چیز را به تصمیم مسئولان باشگاه‌ فیورنتینا محول کرده است.

 

این روزنامه چاپ رم با استناد به گفته منابع خبری خود مدعی شده است که مسئولان ویولا بعد از دریافت درخواست‌های دو باشگاه انگلیسی لیورپول و منچستریونایتد، مبلغ پیشنهادی‌شان برای کیه‌زا را دو برابر کرده‌اند و حاضر نیستند رضایت او را با مبلغی کمتر از 60 میلیون یورو صادر کنند. در این بین، در حالیکه باشگاه‌های ناپولی و اینترمیلان نیز تمایل خود را برای جذب کیه‌زا ابراز کرده‌اند به نظر می‌رسد مسئولان یوونتوس نیز بی‌میل نیستند ستاره فیورنتینا را راهی تورین کنند؛ هرچند مبلغ مورد نظر ویولا برای انتقال این بازیکن 20 ساله بسیار بالاست و باید دید بیانکونری‌ها راضی به پرداخت این مبلغ می‌شوند یا نه.

 

 

فدریکو کیه‌زا وینگر 20 ساله‌ی فصل گذشته فیورنتینا، فرزند سابق انریکو کیه‌زا مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌ پارما است. او که توانایی بازی در پست‌های مختلفی از جمله هافبک، هافبک تهاجمی و مهاجم را دارد در دو فصل گذشته 72 بازی برای ویولا انجام داده و 10 بار نیز برای این تیم گلزنی کرده است. کیه‎زا علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، فارغ‌التحصیل رشته علوم ورزشی از دانشگاه بین‌المللی فلورانس است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: